Friday 26 July 2013

sayang awak



my beloved pet "MONYIE"

sebagai student banyak hal perlu kita fikir dan lalui.. sometimes kita perlu meluahkan apa yang kita rase, tak semestinya kita boleh kongsi semua masalh dengan org lain. that way i took monyie as my assistant.

monyie banyak dengar masalah or pendapat aku.. ye lah, nmpak giler but if u try.. ia akan membuat awak senyum bahgia. sebab pertama monyie ta boleh bangkang.

satu hal aku tak puas hati ngn monyie.. ia tak buleh beri pendapat.. uh beb! if dia bagi pendapat.. mau melompat aku. haha!

hal kedua wat aku sayang sangat kat monyie sebab dia tak byk menyusahkan aku.. nak jaga dia pon senang.
-makan tak banyak
-pandai care dia, dia tak busuk.
-tak memilih makanan.
so, dia simple bagi aku:)

today, dia cam ta sihat sbb badan dia ada tompok putih so aku kena take bath for him 2time per day..
maybe faktor cuaca.
sebab sebelom ni dia happy but today  dia always sleepy.. ok fine.. aku bosan tanpa kau.

nak nyanyi untuk monyie sambil main guitar..
i hope she happy. that all thank you:)

No comments:

Post a Comment